ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
Her på siden finder du de mest ofte stillede spørgesmål og svar herpå.
Kan du ikke finde svaret på dit spørgsmål, så skrive endelig til os på info@grenaagolfbox.dk
Spørgsmål: Jeg står ved døren og kan ikke komme ind
Svar: Du kan åbne døren med koden, som du modtog på email, da du bookede tiden.
Døren kan åbnes i hele din bookings periode, samt 10 minutter før og 2 minutter efter.
Dobbelt tjek i din mail, at koden du bruger passer med den aktuelle tid, da du får en ny kode hver gang du laver en ny booking.
Hvis du stadig ikke kan komme ind, kan du ringe til support nummeret der står på døren ind til boksen.
Spørgsmål: Simulatoren er gået i stå
Svar: Hvis simulaturen og billedet er gået helt i stå, kan du prøve at genstarte systemet.
Dette gøres ved at trykke på den store orange knap på bordret ved computer skærmen.
Når den er slukket ned, trykker du på knappen igen, så vil det starte op igen.
Dette tager nogle minutter.
Hvis det stadig ikke virker, kan du ringe på support nummeret, der ligger på bordret ved siden af knappen.
Spørgsmål: Jeg vil gerne ændre eller slette min booking
Svar: For at ændre eller slette din booking skal du gå ind på “Mine tider” under “Booking” menuen på hjemmesiden, eller trykker direkte her: Mine tider, her skal du trykke på “Slet” ud fra den tid du har.
Du skal nu booke tiden på ny, med hvordan du ønsker din booking skal se ud, hvis du ønsker en ny tid.
Spørgsmål: Jeg har Årskort+ eller Luksus årskort og vil gerne ændre antallet af gæster på min booking
Svar: For at ændre på din booking, enten hvornår den er, eller antallet af gæster.
Skal du gå ind på “Mine tider” under “Booking” menuen på hjemmesiden, eller trykker direkte her: Mine tider, her skal du trykke på “Slet” ud fra den tid du har.
Du skal nu booke tiden på ny, med hvordan du ønsker din booking skal se ud.